C L O U D ;
A Lot of Thanks to Them :)
Monday 12 March 2012 • 18:57 • 1 comments
Assalamualaikum kaki stalker blog aku semua..

Hari ni aku nak share gambar lecturer2 aku. Yelah selama ni korang semua just dengar aku berstory je pasal lecturer aku ni kan so hari ni aku ade masa free sikit ni ape kata kita cuci mata tengok bagaimana la diorang nie kan.

Okay sem ni mostly lecturer aku adelah LELAKI. So takdelah boring sangat aku dok dalam kelas 2 kan. Muda2 pulak kan. Hehehe *gelak gatal.


Okay ini EN.WAN SHAHRIMAN YUSHDIE WAN YUSOFF
Jejaka kegilaan ramai dikalangan budak kos aku
Eh silap !! Lecturer kegilaan ramai
HAHAHA :)


Ape? Tak nampak sgt muka en wan (pggilan kitorang untuk dye). Jangan risau. Meh scroll bawah lagi. Gambar kat atas 2 dia tengah sibuk observe slide kitorang. Ni haa gambar dia yang tak berapa nak sibuk sgt :)



Haaa ni dia..ala pandang tepi la pulak kan dia nie..
Tapi takpelah clear sikit kan berbanding yang tadi..



Time lab cytology (subject yang dye ajar) dia selalu lepak2 dgn kitorang
Katanya nak join group kitorang
Kecil tapak tangan laut china selatan kami tadahkan en wan :)


Okay masing2 berebut nak amek gmbar dgn en.wan
Aku je yang tak over.. :)


Hahaha..kata tadi tak over kan
Asal muka aku termasuk sekali nie..



Okay baru aku perasan color shawl aku dengan baju en wan hmpir sama
Itulah org kata chemistry antara lecturer & student..




Enough with en wan. Ingat en wan sorang je ke lecturer lelaki aku yang ensem. Ade lagi taw. Jomm tengok !!



DIAM !! Jangan tnya nape aku tegak cm tiang lampu jerr.
Ni sebab aku malu dengan en nabil..
Haaa nama lecturer ni 
EN MUHAMMAD NABIL FIKRI BIN ROSLAN
Aku dh boleh hafal nama semua lecturer sbb kalau buat lab report mesti kena letak nama diorang kan



Ala..itu je gambar aku dengan lecturer laki yang sempat disnap before aku meninggalkan alam diploma nie. Tapi takpe. Meh aku listkan lecturer lelaki aku yang lain.( EN ZAKARIA, SS a.k.a.EN SULAIMAN, DR ADI) Kalau korang nak tgk muka diorang search jelah kat fb ekk. Tapi jangan tnya aku ape nama fb diorang sbb aku tak friends dgn diorang semua. Paham??!!

Lecturer pompuan pon tak dilupa jugak. Sem ni 2 org je lecturer aku terdiri dari kaum hawa. MISS FEEDA and MISS LELA. 



Here we go. Ni haa MISS HAFEEDA BT ROSDAN
Yang mane satu? 
Laaa.yang pakai baju kurung 2 la..


Aku rasa hari tu ade jugak snap pic ngan miss lela tapi mne ntah pic 2. Ade la kot makhluk lupa nak bagi kat aku picture 2. Takpelah miss lela selalu ade dlm ingatan aku sbb dia lecturer paling baik :)


To all of them, saya nak ucapkan a lot of thanks sbb ajar saya dan sabar dengan perangai saya yang KADANG2 ponteng kelas dan SELALU tidor dlm kelas. Halalkan ape yang kalian semua ajar dan doakan kejayaan saya. 

                                                                     


PASTFUTURE
ABOUT ME
NURUL NADIA BT AJIT. NADIA or YAYA. 22. Bachelor of Science (Hons) Biology. UiTM Jengka. Simple girl with a big dream. Don't like me, please leave.


OTHERS;