C L O U D ;
Nadia on Practical
Sunday 22 April 2012 • 20:54 • 2 comments
Assalamualaikum readers..

Sungguh lama sekali ye aku tak post ape2 kat blog aku nie.. Korang visit blog aku mesti bunyi cengkerik kan *krik krik.. Yelah banyak faktor yang menyumbang kepada kenapa aku dah lama tak post ape2 kat sini.

Okay first of all aku nak bagitahu the main reason why aku lama menghilangkan diri. Sebenarnya aku tak pegi mane2 pon. Still ade lagi kat Malaysia nie haaa.. Sebabnya broadband aku kena potong la sayang. Itu la pasal kan tak bayar sgt so celcom potong la. Kebetulan time 2 cuti sem so takde assgnment yang perlu disiapkan so kerja bayar broadband pon tergendala la sebentar.

Okay stop pasal broadband aku yang tak berbayar 2 sbb skrg ni aku kat Kuantan aku dah bayar balik broadband aku. Kalau tak cmne aku nak update blog kan. Ce pkir. Haaa.. pandai pon !!

Now, I'm staying at Kuantan bcoz last week aku dah start practical kat Hospital Tengku Ampuan Afzan a.k.a Hospital Kuantan. Minggu first ni aku ditempatkan dekat lab Histopathology. Lab yang dah lama aku tinggalkan since aku belajar subjek ni time part 1 lagi. Sekarang ni aku dah part 5 so mne la aku nak ingat benda2 yang dh lepas 2.

Ikhlas dari hati aku yang suci lagi murni, so far aku TAK SUKA PRACTICAL !! Kena kerja dari Isnin smpai Jumaat tanpa gaji. Kena marah dengan supervisor yang entah ape2. Tambah lagi dengan beberapa lab staff yang agak sombong & kurang senang dengan kehadiran student practical. Kalau diberi pilihan aku lebih rela belajar teori & aku sanggup bersengkang mata sampai pagi untuk study semata-mata nak jawab test.

Tapi ape pon practical tetap practical. Takkan ada sebarang perubahan. I'm just hoping semua lab staff dekat hospital 2 baik2 semua. Aku tak harapkan diorang semua belanja aku makan tapi just bagi tunjuk ajar dengan cara yang baik dan bukan dgn cara sinis & sindir.

Aku minta aku dikuatkan mental & fizikal selama 6 bulan aku posting dekat hospital ini. I'm just hoping no more tears after this. Dear Allah, please make me strong.


P/s: Cepatlah 6 bulan berlalu. Tak sabar nak habis practical nie.


                                                                     



PASTFUTURE
ABOUT ME
NURUL NADIA BT AJIT. NADIA or YAYA. 22. Bachelor of Science (Hons) Biology. UiTM Jengka. Simple girl with a big dream. Don't like me, please leave.


OTHERS;