C L O U D ;
Me Miss Them
Sunday 29 April 2012 • 23:41 • 2 comments
Assalamualaikum pembaca blog aku yang setia.. Yang tak berapa nak setia pon aku bagi salam jugak. So jawab la yer. Jangan segan2 jangan malu2. Buat macam blog sendiri.

Okay kali ni aku nak share pictures kali last we meet before masing2 doing practical at different hospital. This pictures was taken one day before last paper which means end of semester 4 and end of life campus at UiTM Penang. Seriously when tengok semua gambar2 ni teringat kenangan2 kitorang bersama padahal baru sebulan lebih berpisah.



Friend's Potrait



From Left : Zura, Dilla, Me (Nadia), Ieja, Mya & Kak Rose









Memang that day kitorang plan nak pakai ikot theme that is Purple a.k.a Lavender. Tak kisah la baju ke shawl ke janji ade element purple 2. And seperti biasa I'm always agak terpesong sikit dari theme hari itu. Orang lain suruh pakai purple AKU PULAK PAKAI BIRU. Tapi shawl aku kan dah warna purple 2. Jadi la kan. Sorry Kak Rose sbb tak bertindak mengikut arahan Kak Rose. Hehehe :P  Yaya kan yang paling degil antara kita semua. Kan kan? :P

Girls, ikhlas dari hati aku yang suci lagi murni semurni minyak masak seri murni ni aku rindukan korang semua. Aku rindu time part 3 and part 4 kita kat Penang dulu. Aku rindu kita keluar sama2 pergi pulau, celebrate birthday, karaoke, tgk wayang and everything that we do together.

P/S : Dilla & Zura kurang sikit rasa rindu aku kat diorang ni sebab diorang sama tempat practical dgn aku.      Hari2 tengok muka diorang je. 


                                   


PASTFUTURE
ABOUT ME
NURUL NADIA BT AJIT. NADIA or YAYA. 22. Bachelor of Science (Hons) Biology. UiTM Jengka. Simple girl with a big dream. Don't like me, please leave.


OTHERS;