C L O U D ;
Confess? CrazyThing
Sunday 10 June 2012 • 23:03 • 2 comments
Aku buat kerja gila !! Yess aku dah tak sanggup lagi dan sebab 2 aku buat kerja gila ni. Seriously aku sendiri pon tak tahu setan mana yang merasuk aku yang membuatkan aku tell him the truth. The truth that I LIKE HIM !!

First time aku buat kerja gila confess my feeling dekat seorang lelaki yang aku dah lama suka tapi aku hanya mampu pendam je dalam hati. Akibat terlalu lama aku simpan sorang2 dalam hati akhirnya ia meletus juga even jawapan dia memang sudah aku jangkakan. But it's okay awak. Whatever your decision I'll respect. Saya tahu perasaan bukan boleh dipaksa dan saya taknak paksa perasaan awak terhadap saya.

At least hati saya lega bila dapat bagitaw awak ape yang saya rasa selama ni. What a relief !! Sorry taw awak kalau apa yang saya cakap dekat awak hari itu membuatkan awak tak selesa. I'm really really sorry !! Tapi kita boleh jadi kawan like u said kan.

If awak terbaca post saya ini mohon awak jangan tanya saya ape2 okay awak ! Saya tak sedia jawapan untuk semua soalan awak itu


                                                         
                                                           


PASTFUTURE
ABOUT ME
NURUL NADIA BT AJIT. NADIA or YAYA. 22. Bachelor of Science (Hons) Biology. UiTM Jengka. Simple girl with a big dream. Don't like me, please leave.


OTHERS;