C L O U D ;
What'sWrongWithYouNadia?
Thursday 21 June 2012 • 21:28 • 2 comments
What happens to me today? I made a lot of mistakes. Not only today but since I in Cytology Lab. But today is the biggest mistake that I ever do since I starting posting at HTAA. What actually happens with me? When people ask me did I have any problem, truthfully I'm answering that I'm okay. I don't have any problems. I myself don't know why I'm keep being like this lately.

Staff? So far diorang semua baik2. Takde yang nak marah tak tentu pasal yang nak buat muka taik ke ape ke. Memang aku selesa dekat lab Cyto especially dengan Kak Fatin & Kak Iza. Diorang berdua ni gila2 dan suka sakat a.k.a buli kitorang student2 nie.

Tapi lepas ape yang aku dah buat hari ni, aku taktahu la ape persepsi diorang semua kat aku nanti. Yes, I'm the paranoid one. Aku takot lepas ni student2 lain tak dibenarkan buat kerja yang aku buat silap tadi hanya disebabkan oleh kesilapan bodoh aku ni. Poor them !! Kerana nila setitik rosak susu sebelanga. But I'm really hope they don't do that. Jangan sebab aku, nak hukum trainee lain pulak.

Seriously petang tadi aku rasa nak nangis je bila diorang semua kalut nak betulkan kesilapan yang aku dah buat 2. Aku menangis tapi menangis dalam hati jelah. Kalau keluar air mata kan ape pulak diorang kata. Staff2 semua tak marah aku tapi diri aku sendiri diselubungi rasa bersalah. Yelah, I'm the first trainee that makes a big mistake like today. Before this takde student pon yang buat mistake mcm aku buat ni. This is the first time !! Rasa macam nak berhenti dari praktikal pon ada that time. Takot ade. Serba salah ade. Malu pon ade.

Yang paling aku rasa bersalah sangat2 staff semua balik lambat disebabkan kerja bodoh aku nie. Kesian Kak Fatin. Kesian Kak Ita. Kesian Mr Selva. I'm really really really sorry. Sampaikan Kak Fatin kena datang malam ni untuk betulkan balik ape yang aku dah buat 2. Tapi bila aku offer nak dtg temankan die, she refuse. Dia cakap maybe dia tak datang and just mintak tolong kawan die dekat lab lain je. Tapi aku rasa dia just nak sedapkan hati aku je tak bagi aku risau sangat. Banyak kali die cakap kat aku just cool down. Benda biasa je 2 tapi aku tak boleh la. Aku dah menyusahkan ramai staff dekat lab 2. Of course rasa bersalah 2 ade sedikit sebanyak. When aku mintak maaf dekat diorang, diorang tak marah pon just nasihatkan aku lain kali sebelum buat 2 tanya staff dlu. Aku terharu dengan diorang semua. Some people kalau student buat mistake sikit terus nak attcak. But not them !!

Thanks kepada Cytology staff sebab terlalu baik dengan aku semua. Even I made a big mistake they don't attack me. They just give me some advice and ask me to be careful next time. Thanks Kak Fatin, Thanks Kak Ita and Thanks also to Mr Selva.

                                                                  


PASTFUTURE
ABOUT ME
NURUL NADIA BT AJIT. NADIA or YAYA. 22. Bachelor of Science (Hons) Biology. UiTM Jengka. Simple girl with a big dream. Don't like me, please leave.


OTHERS;