C L O U D ;
Hey Crush..
Sunday 16 September 2012 • 18:42 • 1 comments
Assalamualaikum readers..

Okay aku percaya sekarang ni ramai tengah ber"crush-crush" kan. Including me :) Kalau buat research dekat teenagers kat luar sana nie mesti 95% akan jawab masing2 ade crush. Hehe.. Kalau tak percaya try la buat. Tapi jangan suruh aku. Aku malas !!

Actually aku nak citer pasal crush aku ni. Crush you all, you all citer la kat blog you all sendiri okay. Aku kenal crush aku nie kat hospital where the place I'm doing my practical. Nope !! Crush aku bukan trainee sama cam aku but my crush is a DOCTOR !! Terkejut tak terkejut tak ??!! Mesti korang cakap aku nie jenis yang tak sedar diri kan. Student practical je tapi ade hati nak ngorat doktor. Arghh ade aku kisah semua itu ? That's my right not yours !!

Kisahnya lebih kurang macam ini. Time aku dok biochem lab ni aku bnyk lepak dekat kaunter depan. Kaunter terima sampel dan jugak kaunter "terima" doktor2 yang hensem. Dan tergolong dalam doktor yang hensem itu ialah my crush. First time tengok muka die reminds me of someone. Starting from it, aku selalu jadi meroyan bila nampak die datang lab untuk hantar sample his patient. Memang tak tenang laa aku bila nampak aje kelibat die. Lebih2 lagi kalau selisih bahu dengan die. Nak je aku pengsan kat situ dan mengharapkan die bagi CPR kat aku. He's doctor kan. Hahaha *mood gatal..

His name ? Okay part nak tahu nama die memang kelakar gile. Kalau nak usha nama die time die hantar sample memang tak sempat la kan. Sebab masing2 busy kan. Ditakdirkan masa kitorang balik kerja (*i mean balik practical laa ) kitorang TERSELISIH dengan die kat ATM machine. Time tu ape lagi Zura memainkan peranan die as orang yang mempunyai penglihatan paling tajam by mengintai-ngintai name tag dekat tie die. Alhamdulillah Zura berjaya !! And his name start with capital F. Auww Dr F you're my inspiration. Hahaha..

Once dah taw nama die kan aku pon ape lagi menggunakan sepenuhnya social network yang ade nie by search his name kat facebook. Bukan die sorang aje nama macam 2. So kalau nak sesuatu benda tu kena sabar Nadia ye. Sabar !! Berkat kesabaran aku finally I found his facebook dan ape lagi dengan gatal tangannya aku add die. Hope die approve aku as soon as possible. Tak sabar nak stalk die nie. Haha..

But semalam baru die approve aku. Agak memakan masa jugak lah untuk die meng"approve" . Maybe die busy dengan kerja kot takde masa sangat nak layan benda2 cmnie. Happy gile la bila crush dah approve kan. So ape lagi. Jalankan tanggungjawab stalk die kat facebook pulak. Ternyata my crush ni sememangnya kaki posing. Memang jenuh aku nak bukak album die one by one. Terlalu banyak gambar. Crush aku nie sorang doktor yang stylo. Style die sume mantap2 babe !! Oh ya jangan disangka doktor takde masa nak berblogging okayh. Crush aku ni siap ade blog lagi. But jarang2 la die update blog die. 

Lupa nak cakap. Crush aku ni kalau datang lab die mesti request ABG test. Bukan abang la.. Arterial Blood Gas.. Aku tak perasan tapi kawan2 aku la yang perasan. Diorang siap suruh lagi aku buat ABG test untuk Dr F tu. Tapi malu lah aku. I'm a shy girl *sila muntah..

Hati ni teringin jugak nak tegur die kat facebook if die online la. Tapi segan pulak rase. Yelah jauh panggang dari api. He's doctor and me ? I'm just trainee here. Education die lagi tinggi dari aku. Haishh terlalu paranoid la kau ni Nadia. Kau belum tegur die lagi kau dah cakap macam2. Hahaha..

Dear Dr F, senyuman awak mampu membuatkan saya melting. Please jangan senyum macam tu. Hahaha.. Kalau saya dapat awak memang saya tak tidor malam sebab takot kalau bangun esok pagi awak kena kebas dek orang lain. Tak pon takot saya bangun esok pagi ini semua hanyalah mimpi belaka. Haha. 

P/s : Kan best kalau Dr F tahu aku admire gile2 kat die.. :XD

                                                           


PASTFUTURE
ABOUT ME
NURUL NADIA BT AJIT. NADIA or YAYA. 22. Bachelor of Science (Hons) Biology. UiTM Jengka. Simple girl with a big dream. Don't like me, please leave.


OTHERS;