C L O U D ;
Frustrated. Sad.
Saturday 14 September 2013 • 01:15 • 0 comments
Assalamualaikum..

Frustrated. Sad. Semua perasaan ini berkumpul dalam jiwa aku. Sedih sangat2 sampai aku dah taktahu nak buat camne lagi. Dah penat hati nie menangis. Wahai hati bersabarlah. Ya Allah sungguh kuat Kau uji aku. Aku hanya insanMu yang lemah yang tak kuat untuk menghadapi semua ini. Ya Allah Kau kuatkanlah aku untuk terima semua ini dengan redha dan pasrah. 

Kadang2 aku terfikir hidup nie memang tak adil. Dalam banyak2 orang kenapa aku. KENAPA AKU ??!! Kenapa tidak orang lain yang lagi kuat dari aku ? Kenapa tidak orang lain yang lagi tabah dari aku ? Kenapa orang lain dapat ape yang mereka inginkan dan kenapa aku tidak ? Apa salah aku ? Apa dosa aku ? Bohonglah kalau aku cakap aku tak jealous dengan kawan2 aku semua yang dapat further degree. Aku jugak manusia biasa. Sedikit sebanyak perasaan tu tetap ada. Tapi kalau aku jealous pon apa aku boleh buat. Rezeki masing2. Dah rezeki diorang dapat further sedangkan aku tak dapat. 

Hari ni result rayuan keluar. Ramai yang text aku tanya "dah check ke belum?" , "camne, dapat tak ?". Seriously aku terharu dengan korang semua tapi sorry aku xdpt nak reply msg korang. Korang kenal kan aku macam mane. Kalau aku dgr suara korang semua aku akan jadi makin sedih. Aku taknak korang dgr aku menangis. Biarlah aku menangis sorang2. Dah memang takde rezeki aku nak buat macam mane. Aku menangis sampai banjir pon dah takboleh nak buat pape lagi. 

For kawan2 aku yang dah selamat further degree masing2 tu, goodluck lah ye. Korang beruntung sbb diberi peluang lagi. Jangan sia-siakan okay. Aku doakan korang grad nanti dgn degree first class. 

P/s : Kalau korang baca post aku nie, lepas baca please abaikan ye. Anggap korang takpernah baca ape yang aku tulis nie.


                                                                        


PASTFUTURE
ABOUT ME
NURUL NADIA BT AJIT. NADIA or YAYA. 22. Bachelor of Science (Hons) Biology. UiTM Jengka. Simple girl with a big dream. Don't like me, please leave.


OTHERS;