C L O U D ;
Become 22
Monday 18 November 2013 • 15:52 • 0 comments
Assalamualaikum dan selamat petang..

Tadi aku dah nak siap2 nak keluar pergi hantar lab report sekaligus nak pergi mkn ngan classmate aku, then tetibe die text cakap nak pegi pukul 4.30 lak. Nasib baik tak siap lagi just baru nak siap2 je. So nampak laptop still on lagi atas meja study nie and line wifi pon okay so aku nak blogging lah. Nak story what happened yesterday.

Yesterday ? What's going on yesterday ? Actually yesterday on 17th Nov is my birthday. Yang ke berapa ? Yang ke 22 dik. Dah meningkat setahun lagi umur aku nie. Aku nak tanya apa perasaan korang bila orang yang korang sayang lupa birthday korang ? Bagi sesetengah orang ala rileks lah. Lupa tarikh birthday je kot. But not for me. Nak2 lagi orang yang kita syg boleh lupa tarikh yang agak penting dalam hidup nie.

Dia lupa birthday aku. Memang aku dah expect dia akan lupa dan jangkaan aku tak salah. Memang dia lupa pon. Okay aku tipu sebenarnya. Dia ada wish through fb tapi kalau dia tak bukak fb means dia takkan tahu kan semalam tu birthday aku. Orang yang aku syg wish through fb je. Takde inisiatif lain ke nak wish aku. Mesti korang pikir "alaaaa,,dh cukup okay dia wish tu" tapi bagi aku, aku nak wish yg special dari dia. Seperti special nya dia dalam hati aku. Tapi itu semua mimpi jelah.

Orang yang baru aku kenal pun boleh siap call lagi wish birthday aku nie kan pulak dia yang dah lama aku kenal, Terharuu sesangat dengan awak yang sudi call wish birthday saya even kita baru kenal and even kita hanya kawan je. Really appreciate it !!

Kawan2 pun ramai yang wish via fb, wechat, whatsapp dan depan2 pun ade jugak. Hadiah ?? Jap lagi aku tunjuk ehh hadiah apa aku dapat birthday kali nie. Thanks kepada semua yang wish birthday aku. Termasuk adik2 aku sekali. Bakal cousin aku,

                                                  

Bangun pepagi then tengok ade benda nie kat atas meja study. Curious sape yang mqsuk letak kat bilik aku pagi2 nie. Tanya roomate then diorang semua pon taktahu sape yang bagi nie. Mesti perempuan kan sbb kalau laki mcm mana dia boleh masuk bilik aku pulak. Pikir punya pikir rasa mcm ehh pernah tengok la paper bag nie. Okay dah tahu sape yang bagi. Bff kat sini. Ape isi kat dalam tu ?? Mane blh bagitaw. Rahsiaa... Shhh,,Thank youuu bagi hadiah nie.

                                                         

Okay yang comel nie pulak roomate2 aku yang bagi. Comel kan ?? Pleasee lah cakap comel. Hehehe..Thank you girls.. Even kita baru kenal 2 bulan lebih tapi korang baek sangat dgn Kak Yaya. Siap beli hadiah lagi untuk Kak Yaya. Realy like it and really appreciate it !! Boleh buat peluk tido malam2. Lekat air liur basi nasiblah. Hehe.:)

Kalau geng NurRose ada nie, mesti aku dah kena prank habis-habisan. Nasib baek memasing dok jauh. So terselamatlah aku untuk kesekian kalinya. Hehehe :)

                                                                                                                           


PASTFUTURE
ABOUT ME
NURUL NADIA BT AJIT. NADIA or YAYA. 22. Bachelor of Science (Hons) Biology. UiTM Jengka. Simple girl with a big dream. Don't like me, please leave.


OTHERS;