C L O U D ;
Sedih. Pedih. Terluka.
Monday 13 January 2014 • 23:11 • 0 comments
Assalamualaikum...

5 down and 1 more paper to go..
Bila dah last paper nie mood malas nak study makin meningkat lak. Fikiran dah melayang-layang kat rumah dah. Tu yang bukak locker ambik lappy then blogging jap. Release stress !!

Lately nie sebelum nak final banyak benda pulak terjadi. Bukan benda yang menggembirakan tapi perkara yang melibatkan hati dan perasaan. Yang membuat aku bermain dengan perasaan sendiri. Sakit. Pedih. Terluka. Benda yang semuanya unexpected. Berlaku diluar kawalan. Diluar jangkaan. 

Aku cuba untuk menjadi seorang yang kuat tapi sekuat mana pun aku cuba tipulah kalau aku cakap air mata nie tak menitis. Tak mengalir. Dalam keadaan stress study lagi. Pastu nak final pulak tu. Memang benda tu menyerabutkan kepala aku. Taknak fikir tapi tetap terfikir jugak. Tak boleh lari dari masalah kan. Sebab masalah tu akan sentiasa kejar kita until kita selesaikannya. 

Aku cuba jadi matang untuk selesaikan masalah yang berlaku dalam hidup aku nie. Tapi aku tak pasti lah betul ke tak tindakan aku tu. Aku tahu sesetengah masalah tu berpunca dari diri aku sendiri gak. Senang cerita aku lah yang cari masalah. So takdelah seratus peratus aku nak tuding jari kat orang lain je. Kena tengok diri sendiri jugak kan. Terlalu cepat buat keputusan tanpa fikir kesan baik buruk pada masa akan datang. Haaa sekarang terima lah kan. Berani buat kena berani lah amek risiko. 

Tapi aku sedih bila aku dah mula bagi kepercayaan kat seseorang tu dah start nak sayang dia, he leaves me. I thought you were different from others that I knew before. That's why I let you to enter my life. Saya tak tahu apa salah saya kat awak. Saya rasa saya dah bagi komitmen tapi maybe saya je yang perasan kan. Sebenarnya bagi awak saya tak pernah bagi komitmen. Tapi takpelah. Untuk semua nie saya tak salahkan awak hundred percent pun sebab saya pun salah jugak dalam hal nie, Masing2 buat keputusan tanpa berfikir panjang. Ikut mood je. Saya terima je apa alasan awak walaupun bila saya fikir balik alasan awak tu tak berapa nak logik. Takpelah. Saya cuma mintak jangan benci saya. Bila awak cuba elakkan diri dari saya bile kita bertembung kat mana2 saya dah mind set awak dah benci saya. Saya kalau boleh taknak orang benci saya. Awak lari macam mana pun kita mesti akan bertembung jugak sebab kampus nie takdelah besar mana pun kan. So lebih baik kita settle cara matang, Takpayah nak gaduh. Takpayah nak masam muka. Let's be friends. Benda yang dah lepas tu kita anggap kesilapan diri kita masing2. 


PAST
ABOUT ME
NURUL NADIA BT AJIT. NADIA or YAYA. 22. Bachelor of Science (Hons) Biology. UiTM Jengka. Simple girl with a big dream. Don't like me, please leave.


OTHERS;